Ostrzyknięcia stawów kwasem hialuronowym

Zastrzyki na stawy

Choroba zwyrodnieniowa stawów to stan zapalny, który można leczyć nieoperacyjnie, wykorzystując m.in. zastrzyki na stawy. Pozwalają one zredukować ból oraz przyczyniają się do wzrostu sprawności kończyny. Zastrzyki z kwasu hialuronowego w kolano przynoszą ulgę wtedy, gdy leki doustne zawodzą, mają wpływ na zwiększenie sprawności, a co za tym idzie, na zwiększenie komfortu życia. Nasza prywatna klinika w Poznaniu zapewnia każdemu pacjentowi rozwiązanie optymalnie przystosowane do jego potrzeb - nasi specjaliści wykonują zastrzyki w kolano na odbudowę chrząstki, które skutecznie pomagają pozbyć się uciążliwego bólu stawu kolanowego

Jak działa zastrzyk z kwasu hialuronowego na stawy?

Kwas hialuronowy to składnik naturalnie występujący w organizmie, m.in. w płynie stawowym. Zawierające go zastrzyki do kolana wykazują skuteczność w leczeniu choroby zwyrodnieniowej stawów, ponieważ w jej wyniku zmniejsza się stężenie hialuronianu sodu, a zastrzyki na stawy pozwalają uzupełnić powstałe ubytki. Zastrzyki z kwasu hialuronowego w kolano to zastrzyki z płynu o żelowej konsystencji, które działają na staw niczym smar. Mają wpływ na wzrost lepkości i elastyczności płynu stawowego oraz przyczyniają się do zwiększenia poślizgu chrząstki stawowej i jej odżywienia. Odpowiednio dobrane zastrzyki w kolano na odbudowę chrząstki, pozwalają przywrócić płynność ruchu, zredukować ból i nie powodują niepożądanych efektów ubocznych. Doświadczony ortopeda w Poznaniu, przyjmujący w naszej klinice, wybiera preparat o odpowiednim stężeniu, podaje zastrzyki na stawy tak, aby kwas hialuronowy pozostał w miejscu podania i pełnił swoją funkcję aż do momentu zużycia.

Zastrzyk w kolano na odbudowę chrząstki - profesjonalny zabieg dla zdrowia i komfortu

Do każdego przypadku podchodzimy indywidualnie, zapewniając naszym pacjentom najlepsze rozwiązania. Gabinety lekarskie w Poznaniu w Centrum Zdrowia La Vie zapewniają profesjonalne wykonanie usługi podania zastrzyku z kwasu hialuronowego w kolano w atrakcyjnej cenie. Zapraszamy do zapoznania się z cennikiem naszych usług. W celu uzyskania szczegółowych informacji zapraszamy do kontaktu.

Aby umówić się na wizytę:

Zadzwoń do nas +48 662 668 669 lub Umów wizytę online