ul. Paczkowska 9a, 60-171 Poznań
Telefoniczna Rejestracja
Pon - Pt: 10:00 - 18:00

Badanie USG pęcherza moczowego to jedno z podstawowych badań pozwalających ocenić stan pęcherza. Badania ultrasonograficzne są nieinwazyjne, bezbolesne i całkowicie bezpieczne - również dla kobiet w ciąży. USG pęcherza zazwyczaj trwa kilkanaście minut, jest to proste badanie, które skutecznie usprawnia diagnostykę niebezpiecznych chorób dróg moczowych. Przystępna cena USG pęcherza moczowego sprawia, że warto wykonać je w prywatnej i sprawdzonej klinice w Poznaniu.

Aby umówić się na wizytę:

Zadzwoń do nas +48 662 668 669 lub Umów wizytę online

Nasi specjaliści:

Wskazania do USG pęcherza moczowego

Badanie ultrasonograficzne - USG pęcherza to powszechne badanie, które bardzo często wykonują nasze prywatne gabinety lekarskie w Poznaniu. USG pęcherza moczowego najczęściej przeprowadza się na polecenie urologa, do którego pacjenci zgłaszają się z niepokojącymi objawami, np.:

• nieprawidłowymi wynikami badania moczu,
  • częstymi bólami podbrzusza,
  • częstomoczem,
  • bólem podczas oddawania moczu,
  • krwiomoczem.

Dzięki falom ultrasonograficznym urolog w Poznaniu otrzymuje wiarygodny obraz narządów i określa ewentualne nieprawidłowości. USG pęcherza moczowego ułatwia rozpoznanie takich schorzeń jak: nowotwory pęcherza, kamica pęcherza, wady wrodzone oraz inne choroby układu moczowego.

Jak przygotować się do USG pęcherza?

Nasza wykwalifikowana kadra wykonująca USG pęcherza moczowego w Poznaniu udziela wszelkich informacji na temat badania. Przede wszystkim pamiętajmy o odpowiednim przygotowaniu - USG pęcherza wykonuje się przez powłoki brzuszne, dlatego ważne jest usunięcie gazów z przewodu pokarmowego. W związku z tym należy:

• dzień przed badaniem przyjąć Espumisan lub inny lek o podobnym działaniu;
  • dzień przed badaniem unikać wzdymających i ciężkostrawnych potraw;
  • na minimum 6 godzin przed badaniem nie przyjmować pokarmów, napojów gazowanych, nie żuć gumy i nie palić papierosów;
  • na 2 godziny przed badaniem wypić 1,5 litra niegazowanej wody - ważne jest, aby podczas USG pacjent miał pełen pęcherz.

Ultrasonografia to niezwykle ważne badanie w diagnostyce różnych chorób, niska cena USG pęcherza moczowego powinna Państwa zachęcić do wykonania badań w renomowanym gabinecie. Nasza prywatna klinika w Poznaniu przeprowadzi USG w dogodnym terminie - szybka diagnoza zwiększa szanse na wyzdrowienie.

Aby umówić się na wizytę:

Zadzwoń do nas +48 662 668 669 lub Umów wizytę online