Wiele chorób, z którymi się borykamy, ma podłoże genetyczne. Dziedziczone po naszych przodkach, potrafią pojawić się dopiero po kilku pokoleniach. Możliwość skutecznej diagnostyki schorzeń dziedzicznych niosą badania genetyczne.

Badania Genetyczne Poznań

W Centrum Zdrowia La Vie wykonujemy w pełni profesjonalne badania genetyczne. Pod okiem specjalistów w zakresie szeroko rozumianych testów DNA, jesteśmy w stanie sprawdzić jak duże jest ryzyko wystąpienia konkretnej choroby u pacjenta. Badania genetyczne wykorzystujemy również do diagnostyki już występujących chorób. Pozwala to dobrać najbardziej skuteczną terapię i sprawić, że leczenie będzie jeszcze skuteczniejsze.

USG Genetyczne Poznań

W Klinice La Vie wykonujemy również nieinwazyjne badanie prenatalne tzw. USG genetyczne. Poznań należy do miast gdzie przyrost naturalny z roku na rok jest coraz większy. Dzięki ultrasonograficznemu badaniu wykonywanemu w 3 miesiącu ciąży jesteśmy w stanie ocenić stan zdrowia płodu. Badanie USG genetyczne odbywa się przy pomocy klasycznej głowicy wykorzystywanej przy badaniu USG jamy brzusznej. Obserwując konkretne narządy płodu, lekarz ocenia ryzyko zachorowania na poważna chorobę genetyczną.

Badania DNA Poznań

W Klinice La Vie w Poznaniu wiemy, jak ważne informacje dostarczają odpowiednio przeprowadzone badania DNA. Przede wszystkim, jesteśmy w stanie uzyskać lepszy obraz stanu zdrowia pacjenta oraz dowiedzieć się czy nie występują u niego różnego rodzaju obciążenia genetycznego. Testy DNA dają informację dotyczące ryzyka wystąpienia niektórych chorób oraz ich dziedziczności. Badania genetyczne można prowadzić pod wieloma różnymi kątami i są pomocne chociażby w ustalaniu potencjalnego ryzyka występowania chorób nowotworowych.

Badania genetyczne to również przydatne narzędzie wykorzystywane w ustaleniu właściwej dla konkretnego organizmu diety. Nierzadko też są one wykonywane pod kątem wdrożenia szeroko rozumianych procesów odchudzania. Nie zwlekaj zatem ani chwili dłużej i już dziś umów się na wizytę w celu wykonania konkretnych badań genetycznych w Centrum Zdrowia La Vie w Poznaniu.

Poradnia genetyczna Poznań - rezerwacja badania

Aby umówić się na wizytę, kliknij przycisk poniżej