Kardiochirurg Poznań Prywatnie

Kardiochirurgia w Poznaniu w klinice La Vie obejmuje fachową diagnostykę i leczenie chorób serca oraz naczyń krwionośnych. Jeżeli potrzebujesz pomocy wysokiej klasy specjalistów, znających się na chorobach serca, umów wizytę u nas. W klinice La Vie każdy pacjent traktowany jest indywidualnie, w ujęciu holistycznym. Zapraszamy na specjalistyczne konsultacje, podczas których lekarz pomoże w rozpoznaniu choroby i zaleci odpowiednie leczenie. Jeśli pojawi się taka konieczność, zakwalifikuje również do operacji. Zaufaj doświadczonym kardiochirurgom z Poznania, jakich spotkasz w naszej klinice.

Aby umówić się na wizytę:

Zadzwoń do nas +48 662 668 669 lub Umów wizytę online

Dostępne badania:

BadanieCena
Konsultacja specjalistycznaCENNIK

Nasi specjaliści:

Kompleksowa opieka kardiochirurga

Pacjenci, decydujący się na wizytę u kardiochirurga w klinice La Vie w Poznaniu mogą liczyć na kompleksową i pełną empatii opiekę medyczną. Oferujemy konsultacje specjalistyczne nowym i kontynuującym leczenie pacjentom. Zapewniamy także opiekę po przebytych zabiegach i operacjach. Podczas tego typu wizyt lekarz bardzo dokładnie kontroluje stan zdrowia pacjenta. Prywatna wizyta u kardiochirurga w Poznaniu w naszej klinice to gwarancja opieki na najwyższym poziomie

Kardiochirurgia Poznań w prywatnej klinice La Vie

Nasza prywatna klinika Poznań oferuje między innymi:

• konsultacje w zakresie pomostowania aortalno-wieńcowego (wszczepienia by-passów),
  • diagnostykę i leczenie choroby niedokrwiennej serca,
  • konsultacje w zakresie przeszczepu zastawki,
  • konsultacje w zakresie diagnostyki i leczenia różnych wad serca.

Szeroki wachlarz usług sprawia, że nasi specjaliści są w stanie zaoferować doskonałą opiekę każdemu ze zgłaszających się do nich pacjentów. Niezależnie od tego, czy dopiero czekasz na diagnozę, czy leczysz się od dłuższego czasu, wybierz naszych lekarzy. W klinice La Vie w Poznaniu kardiochirurgia stoi na najwyższym poziomie.

Zapraszamy do umawiania wizyt

Nasze gabinety lekarskie w Poznaniu przyjmują zarówno kobiety, jak i mężczyzn. Podczas spotkań z lekarzem, nie ma presji czasu. Dzięki temu pacjent czuje się komfortowo, a nasz kardiochirurg Poznań może trafnie ocenić sytuację. Choroby układu krążenia i serca wymagają szybkiego rozpoznania – w przeciwnym wypadku stanowią zagrożenie dla życia. Kardiochirurgia w klinice La Vie w Poznaniu jest miejscem dla każdego, kto odczuwa np. bóle zamostkowe lub w klatce piersiowej, duszności, kołatanie serca itp. Zapraszamy do umówienia wizyty.

Aby umówić się na wizytę:

Zadzwoń do nas +48 662 668 669 lub Umów wizytę online