ul. Paczkowska 9a, 60-171 Poznań
Telefoniczna Rejestracja
Pon - Pt: 10:00 - 18:00

Kardiochirurg Poznań Prywatnie

Kardiochirurgia w Poznaniu obejmuje fachową diagnostykę i leczenie chorób serca oraz naczyń krwionośnych. W klinice La Vie każdy pacjent traktowany jest indywidualnie, w ujęciu holistycznym. Zapraszamy na specjalistyczne konsultacje, podczas których lekarz pomoże w rozpoznaniu choroby i zaleci odpowiednie leczenie. Jeśli pojawi się taka konieczność, zakwalifikuje również do operacji. Konsultacje i opiekę zapewniamy też po przebytych operacjach - w celu skontrolowania stanu zdrowia.

Aby umówić się na wizytę:

Zadzwoń do nas +48 662 668 669 lub Umów wizytę online

Dostępne badania:

BadanieCena
Konsultacja specjalistyczna150 zł

Nasi specjaliści:

Cezary Danielecki

Kardiochirurg

Kardiochirurgia w prywatnej klinice La Vie

Nasza prywatna klinika w Poznaniu oferuje między innymi:

• konsultacje w zakresie pomostowania aortalno-wieńcowego (wszczepienia by-passów)
  • diagnostykę i leczenie choroby niedokrwiennej serca,
  • konsultacje w zakresie przeszczepu zastawki,
  • konsultacje w zakresie diagnostyki i leczenia różnych wad serca.

Gabinety lekarskie w Poznaniu, które prowadzimy, przyjmują zarówno kobiety, jak i mężczyzn. Podczas spotkań z lekarzem, nie ma presji czasu. Dzięki temu pacjent czuje się komfortowo, a nasz kardiochirurg może trafnie ocenić sytuację. Choroby układu krążenia i serca wymagają szybkiego rozpoznania - w przeciwnym wypadku stanowią zagrożenie dla życia. Kardiochirurgia w klinice La Vie w Poznaniu jest miejscem dla każdego kto odczuwa np. bóle zamostkowe lub w klatce piersiowej, duszności, kołatanie serca. Zapraszamy do umówienia wizyty.

Aby umówić się na wizytę:

Zadzwoń do nas +48 662 668 669 lub Umów wizytę online