ul. Paczkowska 9a, 60-171 Poznań
Telefoniczna Rejestracja
Pon - Pt: 10:00 - 18:00

Kardiolog Poznań Prywatnie

Interesuje Cię kardiologia w Poznaniu? Szukasz dobrych specjalistów? To bardzo rozsądne podejście. Wady i choroby serca mogą doprowadzić do sytuacji zagrożenia życia. Kardiolog w Poznaniu, pracujący prywatnie w naszej klinice, przeprowadzi szczegółową konsultację - w jej skład wchodzi m.in. badanie EKG. Poza rzetelną diagnostyką i wdrożeniem leczenia, stawiamy na jasną komunikację z pacjentem, indywidualne podejście i komfortowe warunki. Do każdej osoby podchodzimy holistycznie, co w przypadku problemów z sercem lub układem krążenia ma szczególne znaczenie. Kardiologia w Poznaniu dynamicznie się rozwija, a dzięki nowoczesnym sprzętom i doświadczonemu zespołowi lekarzy, działamy sprawnie i skutecznie.  Znajdź swojego specjalistę u nas i umów się do lekarza kardiologa w Poznaniu na Grunwaldzie.

Aby umówić się na wizytę:

Zadzwoń do nas +48 662 668 669 lub Umów wizytę online

Dostępne badania:

BadanieCena
Konsultacja specjalistyczna150 zł
Konsultacja + Echo serca250 zł
EKGW cenie konsultacji

Nasi specjaliści:

Kardiolog w Poznaniu prywatnie

Szukasz dobrego kardiologa w Poznaniu? Rozważ wizytę prywatnie - ominiesz w ten sposób długie kolejki. Zyskasz także pewność, że świadczone usługi są na wysokim poziomie i spełniają rygorystyczne standardy. Zachęcamy do umawiania wizyt w naszej klinice. Współpracujemy wyłącznie z doświadczonymi i empatycznymi lekarzami, o wysokim poziomie empatii. Dzięki temu każdy pacjent może się u nas poczuć dobrze i swobodnie.

Prywatna klinika kardiologiczna - leczone schorzenia

Lekarz kardiolog w naszej klinice rozpozna przyczyny dolegliwości, a także zdiagnozuje i wyleczy różne choroby. Nasi specjaliści zajmują się na przykład:

• bólami w klatce piersiowej,
  • chorobą niedokrwienną serca,
  • arytmią,
  • zaburzeniami rytmu serca,
  • miażdżycą tętnic wieńcowych,
  • zapaleniem osierdzia.

Umów wizytę u specjalisty

Dobry lekarz kardiolog w Poznaniu jest na wagę złota. Dlatego gorąco zachęcamy do umawiania wizyt u nas. Czym jeszcze wyróżnia się nasza prywatna klinika w Poznaniu? Wizyty nie przebiegają pod presją czasu, ale w dopasowaniu do sytuacji pacjenta i oceny lekarza. Dobry kardiolog bierze pod uwagę wszystkie aspekty życia pacjenta, a także historię przebytych przez niego chorób i operacji. Nasze gabinety lekarskie w Poznaniu wyróżniają się profesjonalizmem zatrudnionych w nich specjalistów. Zapraszamy do rejestracji oraz umawiania terminów wizyt telefonicznie lub za pośrednictwem formularza online.

Aby umówić się na wizytę:

Zadzwoń do nas +48 662 668 669 lub Umów wizytę online