ul. Paczkowska 9a, 60-171 Poznań
Telefoniczna Rejestracja
Pon - Pt: 10:00 - 18:00

Kardiolog Poznań Prywatnie

Wady i choroby serca mogą doprowadzić do sytuacji zagrożenia życia. Kardiolog w Poznaniu pracujący prywatnie w naszej klinice, przeprowadzi szczegółową konsultację - w jej skład wchodzi m.in. badanie EKG. Poza rzetelną diagnostyką i wdrożeniem leczenia, stawiamy na jasną komunikację z pacjentem, indywidualne podejście i komfortowe warunki. Do każdej osoby podchodzimy holistycznie, co w przypadku problemów z sercem lub układem krążenia ma szczególne znaczenie. Kardiologia w Poznaniu dynamicznie się rozwija, a dzięki nowoczesnym sprzętom i doświadczonemu zespołowi lekarzy, działamy sprawnie i skutecznie.

Aby umówić się na wizytę:

Zadzwoń do nas +48 662 668 669 lub Umów wizytę online

Dostępne badania:

BadanieCena
Konsultacja specjalistyczna150 zł
Konsultacja + Echo serca250 zł
EKGW cenie konsultacji

Nasi specjaliści:

Prywatna klinika kardiologiczna a leczone schorzenia

Lekarz kardiolog w naszej klinice rozpozna przyczyny dolegliwości, a także zdiagnozuje i wyleczy choroby. Na przykład:

• bóle w klatce piersiowej,
  • chorobę niedokrwienną serca,
  • arytmię,
  • zaburzenia rytmu serca,
  • miażdżycę tętnic wieńcowych,
  • zapalenie osierdzia.

Czym jeszcze wyróżnia się nasza prywatna klinika w Poznaniu? Wizyty nie przebiegają pod presją czasu, ale w dopasowaniu do sytuacji pacjenta i oceny lekarza. Dobry kardiolog bierze pod uwagę wszystkie aspekty życia pacjenta, a także historię przebytych chorób i operacji. Gabinety lekarskie w Poznaniu cechują się profesjonalizmem, a nasza klinika jest w tej kwestii reprezentacyjna.

Aby umówić się na wizytę:

Zadzwoń do nas +48 662 668 669 lub Umów wizytę online